انتشار فرم نظرسنجی‌ برای بهبود فرآیند ارزیابی صلاحیت و حمایت از شرکت‌های داخلی

معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت فرم نظرسنجی‌ای را به‌منظور بهبود فرآیند ارزیابی صلاحیت و انتشار فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) منتشر کرده است.

به گزارش شانا به نقل از معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و متولی دستگاه مرکزی، این معاونت طبق رسالت و مسئولیت خود در حمایت حداکثری از سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، فرم نظرسنجی‌ای را برای بهبود فرآیند ارزیابی صلاحیت و انتشار فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) تهیه و هم‌زمان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی منتشر کرد.

دسترسی به این فرم تا دهم خردادماه امسال فراهم است. معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و متولی دستگاه مرکزی با اطلاع‌رسانی به همه شرکت‌های حاضر در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، همچنین شرکت‌های ثبت‌شده در سامانه مدیریت منابع وزارت نفت، از آنها دعوت کرده نسبت به تکمیل پرسش‌نامه‌ الکترونیکی از طریق درگاه سامانه تأمین کالای صنعت نفت ep.mop.ir، اقدام کنند.

 امید است با دریافت نظرات ارزشمند شرکت‌ها، اقدامی مؤثر در بهبود فرآیند ارزیابی صلاحیت و حمایت از شرکت‌های داخلی انجام شود.

کد خبر 473049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =