معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: بنزین گران نمی‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: بنزین گران نخواهد شد و افرادی که آن‌ را برای جلوگیری از قاچاق توصیه می‌کنند به‌دنبال راهکارهای دیگری باشند.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، سیدمحمد حسینی درباره برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه اظهار کرد: این برنامه در ۲۲ فصل تدوین و آماده شده است و در آن به مسائل اساسی کشور و هدف‌گذاری‌ در بخش‌های مختلف توجه شده است.

وی افزود: در گذشته ۶ برنامه توسعه وجود داشته که گاه تنها ۳۰ درصد آن اجرایی شده اما دولت سیزدهم مصمم است همه اهدافی را که در برنامه درباره رشد اقتصادی، رشد اشتغال، کنترل نقدینگی، صادرات غیرنفتی، بهره‌وری و افزایش درآمدهای عمومی در نظر گرفته عملیاتی کند. امیدواریم با هم‌دلی و هم‌افزایی که بین دولت و مجلس وجود دارد این برنامه به‌سرعت رسیدگی و تصویب شود و برای اجرا در اختیار دولت قرار گیرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: در ۲۱ ماه گذشته شاهد اقدام‌ها و دستاوردهای قابل‌توجهی بوده‌ایم. دولت در کنار رسیدگی به مطالبات گروه‌های مختلف و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی توجهی ویژه به سرمایه‌گذاری در بخش‌های معادن، نفت، گاز، صنعت و کشاورزی با هدف افزایش اشتغال و درآمدهای کشور داشته است.

حسینی گفت: دولت برای مهار تورم و رشد تولید، وظایف و مأموریت‌های وزارتخانه‌ها را مشخص کرده و تلاش همه‌جانبه‌ای برای ایجاد شرایط مناسب در این زمینه در دستور کار دولت قرار دارد.

کد خبر 473116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =