هلدینگ خلیج فارس ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر اهدا کرد

تجهیزات ورزشی مورد نیاز اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همسو با ایفای مسئولیت اجتماعی اهدا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تجهیزات رشته‌های بوکس، فوتبال، والیبال، تکواندو، کشتی، دومیدانی، هندبال و تنیس روی میز که از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی خریداری شده بود با حضور نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به جامعه ورزشی بندرماهشهر اهدا شد، همچنین وسایل دیگری از جمله ترازوی وزن‌کشی، آب‌سردکن، نورافکن، کامپیوتر و پرینتر، دکل بالابر، سیستم صوتی، کولر و ماشین چمن‌زن برای تجهیز اماکن ورزشی اهدا شد.

پارسال نیز برخی تجهیزات مورد نیاز اداره ورزش و جوانان بندر امام (ره) از محل همین اعتبارات و به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خریداری و اهدا شده بود. محسن آتش‌زمزم، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با قدردانی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای تأمین اعتبار خریداری این تجهیزات ورزشی، ابراز امیدواری کرد امسال هم شاهد این اقدام‌ها و تأمین نیازهای جامعه ورزشی شهرستان باشیم.

حبیب آقاجری، نماینده شهرستان بندرماهشهر در مجلس نیز تجهیز اماکن ورزشی را عامل مهمی در ایجاد انگیزه و امیدواری میان جوانان ورزش‌دوست دانست و از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت عملیات غیرصنعتی به‌دلیل اهمیت دادن به مقوله ورزش و تأمین اعتبار برای خریداری این تجهیزات در بندر ماهشهر و شهر بندر امام (ره) قدردانی کرد.

کد خبر 473386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =