نخستین بانوی راننده نفتکش در منطقه شاهرود آغاز به‌کار کرد

نخستین بانوی راننده نفتکش با بارگیری یک محموله فرآورده از انبار نفت شهید نصرتی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، ملیحه محمودی به‌عنوان نخستین راننده حمل مواد سوختی در کشور، نخستین محموله خود را با حضور مدیر منطقه و جمعی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از انبار نفت شهید نصرتی بارگیری کرد.

حسین عبدلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در این باره گفت: با وجود پرچالش بودن شغل رانندگی و صرف زمان طولانی در خارج از محیط خانه، رویکرد حمایتی و پشتیبانی از تمامی ظرفیت‌های جامعه‌ زنان، از جمله اقداماهای مؤثر دولت به‌منظور توسعه سهم زنان در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

محمودی نیز علاقه و اشتیاق مضاعف، همچنین شرایط برابر و مساوی با رانندگان آقا در حوزه سوخت‌رسانی را یکی از مشوق‌های اصلی خود در این عرصه بیان کرد.

بر پایه این گزارش، محمودی گواهینامه پایه یکم خود را سال ۸۷ گرفته و با ورود به عرصه سوخت‌رسانی لقب نخستین راننده حمل فرآورده‌های نفتی را به خود اختصاص داده است.   

کد خبر 473995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =