میز ارتباطات مردمی وزارت نفت در آذربایجان شرقی پاسخگوی ۲۶۸ درخواست شد

میز ارتباطات مردمی وزارت نفت که با حضور مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیران تابع وزارت نفت در استان آذربایجان شرقی به‌مدت ۳ روز در محل شرکت گاز استان برپا شد، پاسخگوی ۲۶۸ درخواست مردمی بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: پس از ثبت و ارائه کد رهگیری به متقاضیان، همه درخواست‌ها در اولویت بررسی و جوابیه لازم ارائه شد.

وی با اشاره به دستاوردهای دومین سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و هیئت همراه به این استان افزود: بررسی چالش‌ها و روند اجرای پروژه‌های گازرسانی از سوی مجید چگنی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و حمایت‌های اجرایی در به ثمر رسیدن اهداف و تأمین گاز همه روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی مهم‌ترین دستاورد این دور سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: این شرکت امسال متعهد به تأمین گاز همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان است و همه پروژه‌های اجرایی با پیگیری مجدانه با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا است.

کمالی دهه فجر امسال را زمان تحقق تعهدهای گازرسانی اعلام و اظهار کرد: هم‌زمان با دهه فجر امسال که یادآوری برای خدمات صادقانه نظام جمهوری اسلامی در توزیع عادلانه رفاه و آسایش در بین مردم است، شاهد جشن تکمیل گازرسانی و سبز شدن این استان خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در دومین دور از سفر ریاست‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی، افزون بر برپایی میز ارتباطات مردمی، با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت و میز خدمت در خیابان فردوسی تبریز، ضمن پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، نسبت به بازتاب توفیق‌ها و اقدام‌های اجرایی حوزه گازرسانی همسو با جهاد تبیین اقدام شد.

کد خبر 474065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =