آتش‌سوزی در فضای سبز منطقه فداییان اسلام (نیوساید) اهواز مهار شد

آتش‌سوزی فضای سبز منطقه مسکونی کوی فداییان اسلام (نیوساید) اهواز پس از سه ساعت تلاش آتش‌نشانی مناطق نفت‌خیز و شهرداری اهواز بدون تلفات جانی مهار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، آتش‌سوزی فضای سبز منطقه مسکونی کوی فداییان اسلام (نیوساید) اهواز روز پنجشنبه (۲۵ خردادماه) پس از سه ساعت تلاش گروه‌های آتش‌نشانی مهار شد. در این آتش سوزی، فضای تعدادی از منازل مسکونی دچار حریق شد، اما به فضای زیر بنایی هیچ یک از واحدهای مسکونی خسارتی وارد نشد.

برای مهار آتش، گروه آتش‌نشانی از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با پنج خودرو، گروه آتش‌نشانی از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با یک خودرو و چهار تانکر آب‌رسان و گروه آتش‌نشانی از سوی شهرداری اهواز با چهار خودرو در کنار دو آمبولانس از بهداشت و درمان نفت در عملیات اطفای حریق حضور داشتند.

حضور به‌موقع نیروهای حراست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اعلام حریق، هدایت گروه‌های آتش‌نشانی و کمک‌رسانی به ساکنان برای مهار آتش و جلوگیری از سرایت آتش به بخش فضای مسکونی منازل بسیار پراهمیت بود که از سوی اداره اچ‌اس‌ئی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قدردانی شد.

در پایان با توجه به گرم شدن تدریجی هوا و وزش بادهای موسمی، ساکنان محترم مناطق مسکونی نفت اهتمام بیشتری نسبت به رعایت الزام‌های ایمنی و توجه به دستورعمل‌های مدیریت‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت عملیات غیرصنعتی داشته باشند.

کد خبر 474201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =