خدمت‌رسانی شرکت گاز استان اردبیل به روستاهای سیل‌زده

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان‌های گرمی و انگوت، بر لزوم خدمات‌رسانی بیشتر به مردم و پایداری شبکه گاز مناطق سیل‌زده تاکید کرد و امدادرسانی به سیل‌زدگان را اولویت شرکت گاز دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، میرسعید سیدمتین در این بازدید با اشاره به امدادرسانی شرکت گاز استان به مردم سیل‌زده و پایداری شبکه‌های گاز در روستاها گفت: بارش باران و وقوع سیلاب شدید در برخی روستاهای شهرستان‌های گرمی و انگوت سبب قطعی گاز شده بود که کمیته مدیریت بحران فوری تشکیل و در اسرع وقت نسبت به وصل مجدد جریان گاز اقدام شد.

وی افزود: برخی تأسیسات این شرکت از جمله شبکه و انشعاب‌ها تحت تاثیر سیلاب قرار گرفته است که اقدام‌های پدافندی برای جلوگیری از بروز سیلاب به ایستگاه‌های گاز و رصد همه نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همچنین در نشست مدیریت بحران این شرکت ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد این شرکت درباره مدیریت بحران سیل بیان کرد: شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران در چهار محور نسبت به اقدام‌های پیشگیرانه، مقابله با بحران سیلاب، تعیین خسارات ناشی از سیلاب و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان برنامه‌ریزی کرده است.

سیدمتین در پایان با تأکید بر لزوم احداث سیل‌بند و جلوگیری از نفوذ سیلاب به داخل ایستگاه گاز، از دستگاه‌های اجرایی و شهروندانی که به‌12صورت خودجوش در حال احداث سیل‌بند یا کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هستند، درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب خطوط زیرزمینی گاز، یا نشت گاز در اسرع وقت با بخش امداد شرکت گاز استان اردبیل (شماره ۱۹۴) تماس بگیرند.

کد خبر 474483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =