عملیات انتقال گاز به نیروگاه جزیره هنگام تکمیل شد

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایان عملیات اتصال ارتباطی (اینترکانکشن) خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ نیروگاه برق جزیره هنگام به خط ۲۲ و ۱۲ اینچ نیروگاه برق حرارتی با ۱۰۰۰ نفرساعت در کمتر از ۴۸ ساعت در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو در این باره گفت: همسو با تأمین سوخت پاک و پایدار نیروگاه‌ها در فصل گرم سال، عملیات اتصال ارتباطی (اینترکانکشن) انتهای خط ۳۰ اینچ منشعب از خط هفتم سراسری انتقال گاز به نیروگاه برق کلاس F  هنگام به خط ۲۲ و ۱۲ اینچ نیروگاه برق حرارتی در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش تاب‌آوری و قدرت مانورپذیری شبکه انتقال گاز پس از انجام این عملیات اظهار کرد: امکان تزریق گاز به خط ۲۲ و  ۱۲ اینچ توانیر از طریق خط ۳۰ اینچ نیروگاه هنگام و امکان جریان معکوس گاز از توانیر به سمت جزیره قشم توسط خط ۱۲ اینچ در صورت نیاز امکان‌پذیر است.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: این عملیات بدون ایجاد محدودیت در انتقال گاز به صنایع و نیروگاه‌ها و بدون قطع گاز مصرف‌کنندگان با سرعت عمل بالای متخصصان و کارشناسان تعمیرات خط لوله منطقه ۶ عملیات انتقال گاز بر اساس دستورعمل‌های مدون و استاندارد تعمیرات خطوط لوله در گرمای بسیار بالا پایان یافت.

کد خبر 474778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =