مجتمع گاز پارس جنوبی در شهر جم مدرسه می‌سازد

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پروژه احداث ساختمان چهارکلاسه مدرسه آفرینش این مجتمع با همکاری پالایشگاه پنجم پارس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و افزایش زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان جم آغاز شد. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، آیین کلنگ‌زنی ساختمان چهارکلاسه مدرسه آفرینش مجتمع مسکونی پارس جنوبی با حضور مسئولان پالایشگاه پنجم و مسئولان این شهرک همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی برگزار شد.

کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با اشاره به ظرفیت دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این سرزمین و عهده‌داران ارتباط بین نسل حاضر با نسل‌های آینده تأکید کرد: مقوله آموزش، شایسته تخصیص بهای بیش از پیش است و این موضوع فقط با همدلی و همراهی صنعت محقق می‌شود.

وی افزود: همکاری در ایجاد فضای آموزشی کافی که منتج به کاهش بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های کارکنان مجتمع گاز پارس می‌شود، گوشه‌ای از تعهدهای این پالایشگاه همسو با جلب رضایت خاطر ذی‌نفعان است.

به گفته مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی، مجتمع مسکونی ۱۹ مرکز آموزشی دارد که در سال تحصیلی نزدیک به ۴۰۰۰ نفر دانش‌آموز در آن مشغول تحصیل هستند و از این تعداد ۲۰۰۰ نفر در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند که با توجه به رشد سکونت و افزایش جمعیت و اجرای سیاست‌های جدید وزارت نفت مبنی بر تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر با افزایش تقاضا برای ثبت‌نام همراه شده است، بنابراین به‌منظور پاسخگویی به این تقاضا احداث ساخت کلاس‌های درس جدید در مدارس در دستور کار قرار گرفت.

صفتی تصریح کرد: این ساختمان با توجه به توان فنی گروه مهندسی عمومی پالایشگاه پنجم با زیربنای ۲۱۰ مترمربع و در چهار کلاس تا ابتدای مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری کامل خواهد رسید تا با هدف عمل به مسئولیت‌ اجتماعی پالایشگاه، گامی مؤثر در قبال همراهی و همکاری خانواده‌های آنها انجام شود.

وی یادآور شد: با اجرایی شدن این پروژه ظرفیت دانش‌آموزان در مدرسه آفرینش از ۱۳۵ نفر به ۲۰۰ نفر خواهد رسید و قطع به یقین بخشی از دغدغه‌خاطر همکاران ساکن در زمینه آموزش فرزندان برطرف می‌شود.

کد خبر 474927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =