مسائل مهم حوزه انرژی در برنامه هفتم توسعه با حضور اوجی بررسی شد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: مسائل مهم حوزه انرژی در برنامه هفتم توسعه همچون ناترازی انرژی، سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌ویژه بخش نفت، گاز و پتروشیمی در کمیسیون انرژی بررسی شد.

به گزارش شانا، فریدون حسنوند در تشریح نشست عصر دوشنبه ( ۱۲ تیرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به حضور جواد اوجی، وزیر نفت و معاونان وی در این کمیسیون به‌منظور بررسی کمیت و کیفیت برنامه هفتم توسعه اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه هفتم یکی از برنامه‌های بسیار مهم است، روز گذشته موضوعات مهم مربوط به انرژی در این برنامه همچون ناترازی انرژی، سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌ویژه بخش نفت، گاز و پتروشیمی، اصلاح الگوی قراردادهای نفتی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و... را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه نشست امروز (سه‌شنبه، ۱۳ تیرماه) نیز با هدف کاهش اختلاف‌نظرها و نزدیک شدن نظرها به یکدیگر برگزار شد، افزود: در این نشست مقرر شد سیاست‌های ابلاغی به‌ویژه در برنامه هفتم مدنظر قرار گیرد و البته محدودیت‌ها و مشکلات دولت در اجرای برنامه را نیز لحاظ کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: پیش‌بینی افق و آینده حوزه انرژی این است که در پنج سال آینده وزارتخانه‌های نفت، نیرو و سازمان انرژی اتمی دست بازتری در حوزه‌های مختلف انرژی داشته باشند.

کد خبر 475153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =