جذب بیش از ۶ هزار مشترک جدید گاز بخش خانگی در خوزستان

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان از جذب بیش از ۶ هزار مشترک جدید بخش خانگی در بهار امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادرقلی زری‌میدانی در این باره گفت: با توجه به توسعه شبکه گاز در شهرها و روستاهای خوزستان، در سه ماهه نخست امسال هم ۶ هزار و ۱۸۳ مشترک جدید در بخش خانگی پذیرش شده است.

وی با اشاره به اولویت برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم، رشد تولید افزود: این شرکت در دو بخش گازرسانی به کسب‌وکارهای عمومی، خدماتی و صنعتی پیشروست، به‌طوری که در بخش گازرسانی به کسب‌وکارهای عمومی و خدماتی در بهار امسال بیش از ۲۱۱ مشترک جدید شامل رستوران‌ها، فست‌فودها، نانوایی‌ها، ارگان‌های دولتی، مساجد، حسینیه‌ها،  اماکن آموزشی و ورزشی گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه با گازرسانی به کسب‌وکارهای عمومی ایجاد اشتغال هم رونق می‌گیرد، اظهار کرد: در بخش صنعتی نیز در این بازه زمانی، ۲۸ مشترک جدید شامل مرغداری‌ها، آجرپزی‌ها، مجتمع‌های گردشگری، صنایع فلزی و کشاورزی، کارخانه‌های شیشه و بلوریجات به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.

زری‌میدانی تصریح کرد: گازرسانی به بخش‌های عمومی و صنعتی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم سبب ایجاد اشتغال حدود ۳ هزار نفر در استان شده است.

به گزارش شانا، شرکت گاز استان خوزستان بیش از یک میلیون و ۱۸۰ هزار مشترک در بخش خانگی، عمومی، صنعتی، خدماتی و نیروگاهی دارد.

کد خبر 475211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =