برقراری ارتباطات مخابراتی ستادی صنعت گاز شهر تهران روی بستر فیبر نوری

مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران از برقراری ارتباطات مخابراتی ساختمان‌های ستادی صنعت گاز شهر تهران روی بستر فیبر نوری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا نیک‌روش فرد در این باره گفت: با پیگیری و تلاش کارشناسان مدیریت مخابرات و تلمتری و برگزاری نشست‌های متعدد با مدیران و رؤسای شرکت مخابرات ایران، ارتباطات مخابراتی ساختمان‌های ستادی پنجم، ششم، هفتم، هشتم و یازدهم که تاکنون به فیبر نوری متصل نشده بود، برقرار شد.

وی ادامه داد: ارتباطات مخابراتی در گذشته از طریق کابل مسی و مودم‌های مربوطه برقرار بود که به‌دلیل کیفیت پایین و ناپایداری، ارتباطات باید روی بستر مطمئن و امن فیبر نوری منتقل می‌شد.

به گفته مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران، با پیگیری و انجام نشست‌های متعدد با شرکت مخابرات (به‌دلیل نبود امکان اجرای فیبر نوری از سوی شرکت انتقال گاز در سطح شهر تهران) و تهیه تجهیزات خط ترمینال نوری و نصب آنها در ساختمان‌های یادشده توسط کارشناسان این مدیریت، ارتباطات مخابراتی از طریق بستر فیبر نوری برقرار شد.

نیک‌روش‌فرد تصریح کرد: پروژه اجرای فیبر نوری انبار شهید طاهری نیز تکمیل شده و انتقال ارتباطات موجود به‌زودی با همکاری کارشناسان ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مهندسی و توسعه گاز و شرکت مخابرات ایران به فیبر نوری انجام می‌شود.

کد خبر 475558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =