ابرپروژه‌های زیادی در کهگیلویه و بویراحمد با سفرهای رئیس‌جمهوری فعال شده است

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: در دو دور سفر رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های خوبی آغاز و ابرپروژه‌های زیادی در استان فعال شد، همچنین مدیران با نگاه سیستمی پروژه‌ها را دنبال می‌کنند که جای قدردانی دارد.

به گزارش شانا، مهدی روشنفکر درباره سفر اخیر رئیس‌جمهوری و هیئت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دور نخست و دوم سفر رئیس‌جمهوری طرح‌های خوبی آغاز و ابرپروژه‌های زیادی در استان فعال شد. نمایندگان به‌عنوان خادمان مردم در کنار دولت تلاش می‌کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری سه قوه شبیه یک پیکر هستند و در مسیر توسعه کشور گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه استاندار و مدیران با نگاه سیستمی پروژه‌ها را دنبال می‌کنند که جای قدردانی دارد، افزود: ابرپروژه حفاری مخازن گاز مختار بویراحمد در سفر دوم رئیس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد، همچنین پتروشیمی گچساران در این سفر به بهره‌برداری رسید که آثار آن برای منطقه بسیار زیاد خواهد بود.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استان گنج‌ها و رنج‌هاست، به‌گونه‌ای که ۲۵ درصد نفت، ۱۰ درصد آب‌های سطحی و یک درصد خاک کشور را به خود اختصاص می‌دهد و این استان معادن بی‌نظیر و سرمایه انسانی خلاق و متعهد زیادی دارد و سرزمین گنج‌ها زیبنده آن است که باید هرچه بیشتر توسعه یابد.

روشنفکر اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود که راهکار آن تلاش شبانه‌روزی برای توسعه هرچه بیشتر این استان است.

کد خبر 475928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =