فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های فناور برای حل چالش‌های فناورانه صنعت حفاری

فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های فناور برای رفع چالش‌های فناورانه رویداد بهبود بهره‌وری در عملیات حفاری از سوی ستاد ویژه تحول و افزایش تولید دانش‌بنیان شرکت ملی نفت ایران منتشر شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، پس از برگزاری رویداد گام معکوس بهبود بهره‌وری در عملیات حفاری ذیل ستاد ویژه تحول و افزایش تولید دانش‌بنیان شرکت ملی نفت ایران، ششم تیرماه ۱۴۰۲ و پس از ارائه ۱۰ چالش فناورانه صنعت حفاری توسط متخصصان شرکت ملی نفت ایران، متقاضیان و عرضه‌کنندگان فناوری به شکل حضوری و برخط در قالب نشست‌های تجاری - تجاری (B2B) به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در همین زمینه، ستاد ویژه تحول و افزایش تولید دانش‌بنیان شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد به‌منظور رفع چالش‌های مطرح‌شده در قالب رویداد، شناسایی و انتخاب مجریان واجد شرایط از طریق فراخوان را در دستور کار قرار دهد.

از همه عرضه کنندگان فناوری شامل شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و سازنده تجهیزات صنعت نفت، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی (دارای مجوز فعالیت پژوهش و فناوری از مراکز قانونی ذی‌ربط) و شرکت‌های خدمات تخصصی، دعوت می شود تا نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و انتخاب چالش، حداکثر تا تاریخ ۲۵ مردادماه از طریق آدرس https://petropark.ir/drilling-form/ اقدام کنند.

پس از ارزیابی اولیه، اطلاعات و مستندات فنی مورد نیاز جهت تهیه و ارائه پیشنهاد فنی، در اختیار شرکت‌های منتخب قرار خواهد گرفت. شرکت ملی نفت ایران در ارزیابی متقاضیان و بررسی پیشنهادهای دریافتی، مطابق با آیین‌نامه‌ها و دستورعمل‌های ابلاغی وزارت نفت، از اختیار کامل برخوردار است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چالش‌ها می‌توانند به صفحه مربوط به رویداد حفاری در پایگاه اینترنتی rtd.nioc.ir یا Petropark.ir و مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران مراجعه کنند.

کد خبر 476086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =