هیچ محدودیتی را برای حضور بانوان در صنعت نفت نمی‌پذیریم

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت گفت: در ۲۱ گروه شغلی به‌دنبال شناسایی توانمندی بانوان هستیم و با این نگاه هیچ محدودیتی را برای حضور بانوان در صنعت نفت نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن حقیقی‌مقدم امروز (دوشنبه ۱۶ مردادماه) در نشست تخصصی ذخیره‌سازی گاز و تأمین سوخت زمستانی با اشاره به اینکه بانوان صنعت نفت در ۲۱ گروه تخصصی شغلی مشغول فعالیت هستند، افزود: بانوان در همه بخش‌های صنعت نفت حضوری فعال دارند.

وی ادامه داد: بانوان در گروه‌هایی که فرآیند پشتیبانی تولید نفت مانند امور حقوقی، امور مالی، روابط عمومی و ...حاضرند.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت تأکید کرد:  در بخش‌های علمی مانند تحقیق و توسعه، ‌پژوهش و ... نیز بانوان سهم بزرگی دارند.

حقیقی‌مقدم با اشاره به اینکه در واحدهای عملیاتی و بهره‌برداری مجموعه عظیمی از بانوان متخصص وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت این عزیزان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حضور زنان در بخش‌های مختلف جامعه و در صنعت نفت به برکت انقلاب اسلامی است، افزود: نگاه جهان به سمت مصرف‌گرایی است و در این میان انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان جنبشی دینی و پیشرو سر برآورد.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اظهار کرد: در ۲۱ گروه شغلی به‌دنبال شناسایی توانمندی بانوان هستیم و با این نگاه هیچ محدودیتی را برای حضور بانوان در صنعت نفت نمی‌پذیریم و زنان صنعت نفت می‌توانند در طرح‌های توسعه مدیریت و شناسایی متخصصان حضور داشته باشند.

به گزارش شانا، نشست تخصصی ذخیره‌سازی گاز و تأمین سوخت زمستانی به همت امور بانوان و خانواده شرکت ملی نفت ایران و به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد، این رویداد دومین نشست از سلسله نشست‌های شبکه راهبردی زنان متخصص صنعت نفت است.

کد خبر 476594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =