نجات گونه نادر «گاو دریایی» در سواحل بنک از سوی کارکنان پارس جنوبی

کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی جان گونه نادر و در معرض انقراض «گاو دریایی» را درسواحل بنک نجات دادند.

به گزارش شانا، در همایش محیط زیست دریایی با حضور مدیر کل محیط زیست استان بوشهر و رؤسای محیط زیست استان‌های ساحلی کشور از کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی که در اقدام شایسته و همسو با توجه به محیط زیست پیرامونی، جان گونه نادر و در حال انقراض «گاو دریایی» را در سواحل بنک از توابع شهرستان کنگان نجات دادند، قدردانی شد.

حبیب‌الله رئوف، رئیس اچ‌اس‌ئی پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان و تلاشگران این مجموعه همگان با تولید پایدار گاز و شکوفایی اقتصاد کشور توجه ویژه‌ای به حفظ و حراست از محیط زیست پیرامونی دارند و از ابتدای سال تاکنون اقدام‌های شایسته‌ای انجام دادند.

وی ادامه داد: کار بسیار ارزشمند کارکنان پالایشگاه دوازدهم  پارس جنوبی و همکار عزیزمان «علی قنبری» از واحد حراست این مجموعه برای نجات جان این گونه جانوری قابل ستایش است.

رئیس اچ‌اس‌ئی پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: کارکنان این مجموعه پس از عملیات نجات گونه‌ گاو دریایی و انجام مراقبت‌های ویژه و اطمینان از سالم بودن وضع جسمانی این موجود دریایی، آن را در آب‌های ساحل شهرستان کنگان رهاسازی کردند.

کد خبر 476743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =