جوانگرایی از اولویت‌های مدیریت صنعت گاز کشور است

رئیس آموزش بخش مدیریت شرکت ملی گاز ایران جوانگرایی و ظهور نسل تازه مدیران را از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این شرکت اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا حصارکی در دومین دوره آموزش مدیران حرفه‌ای صنعت گاز گفت: جوانگرایی به‌عنوان مشخصه اصلی تداوم تحرک و استمرار در هر سازمان به‌شمار می‌آید و توجه به مدیران جوان‌تر می‌تواند عنصر تحرک و پویایی این مجموعه عظیم و حساس را ارتقا دهد.

وی افزود: با توجه به مأموریت‌های شرکت ملی گاز ایران و نقش راهبردی این سازمان در تصمیم‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور، ضرورت بهره‌مندی از مدیران توانمند، شایسته و جوانگرایی بیش از هر زمان دیگر محسوس است.

رئیس آموزش بخش مدیریت شرکت ملی گاز ایران به اهمیت انرژی گاز اشاره و اظهار کرد: با توجه به سهم بیش از ۷۰ درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی و اهمیت این صنعت عظیم، تداوم مسئولیت مدیران، نیازمند مدیریت و راهبری بهتر است و این موضوع از طریق طرح توسعه آموزش مدیران محقق می‌شود.

حصارکی تصریح کرد: با این تفاسیر همسو با فراهم‌سازی فضای حرفه‌ای‌گری در مدیریت و توسعه قابلیت‌های حرفه‌ای مدیران شرکت ملی گاز ایران و گرایش به نقش‌آفرینی در بازارهای بین‌المللی، مرحله نخست طرح آموزش مدیران عامل حرفه‌ای در دو گروه از مدیران به میزبانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز آغاز به‌کار کرد.

وی ادامه داد: این طرح شامل ۱۶ دوره و در مجموع ۱۴۰ ساعت آموزش است که طی پنج مرحله به فاصله زمانی سه ماه اجرا می‌شود و مبانی اجرایی طرح بر اساس بررسی مستندهای موجود (سالنامه شرکت‌های تابع، بررسی شرح وظایف مدیران عامل و دریافت دیدگاه‌های خبرگان و قوانین و مقررات بالادستی) تنظیم شده است.

رئیس آموزش بخش مدیریت شرکت ملی گاز ایران در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق این دوره آموزشی از مدیران حاضر در دوره خواست دیدگاه‌های خود را برای بهبود تداوم اجرای این فرآیند ارائه کنند.

کد خبر 476832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =