نشست کارگروه بهبود مدیریت کالا و مواد در چرخه تأمین شرکت ملی گاز برگزار شد

کارگروه بهبود مدیریت کالا و مواد در چرخه تأمین شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت انتقال گاز برگزار و بر اصلاح مداوم روش‌ها و دستورعمل‌های تدارکاتی تأکید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، این نشست با حضور نمایندگان مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز، شرکت انتقال گاز، مهندسی و توسعه، امور تخصصی بازرگانی، برنامه‌ریزی تلفیقی، مدیریت گازرسانی و مدیریت مالی شرکت ملی گاز در سالن کنفرانس شرکت انتقال گاز ایران برگزار شد.

امین نوروزی مصیر، معاون مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت انتقال گاز درباره یکپارچگی در فرآیند تخصیص کد کالا و ضرورت پایش مستمر مصوبه‌های نشست‌ها، همراهی همه مدیریت‌ها را در تحقق اهداف مدنظر خواستار شد.

حسینعلی اسماعیلی، مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران نیز به اصلاح مداوم روش‌ها و دستورعمل‌های تدارکاتی تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالا و احکام ناظر بر فرآیند اجرایی آن، شرایط اقتصادی و...، لزوم تغییر در زنجیره مدیریت تأمین کالا با افق دیدگاه بهینه‌سازی فرآیند، استقلال و اطمینان از پشتیبانی به‌موقع و مناسب با هدف در دسترس بودن اقلام مورد نیاز و اضطراری شرکت‌ها ضروری است.

وی بر استفاده بهینه از موجودی و به حداقل رساندن حجم انبارها نیز تأکید و تصریح کرد: انبارهای پروژه از اهداف کوتاه‌مدت این نشست‌هاست و همه شرکت‌های صنعت گاز باید آزادی عمل بیشتر و استقلال در عملیات شناسایی اقلام و کدگذاری کالا داشته باشند.

کد خبر 477047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =