خدمات‌رسانی شرکت گاز هرمزگان به سیل‌زدگان بندرلنگه

شرکت گاز استان هرمزگان همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی خود، به مردم بخش لمزان بندرلنگه که در اثر بارندگی و سیلاب در مردادماه دچار مشکلات عدیده‌ای شدند، خدمات عمرانی ارائه کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی ذاکری، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در این باره گفت: امدادرسانی این شرکت به مردم بخش لمزان و روستاهای این محدوده در مردادماه امسال همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد.

وی افزود: با توجه به بارندگی اخیر در بخش لمزان شهرستان بندرلنگه و برخی روستاهای این منطقه، با هماهنگی فرمانداری شهرستان بندرلنگه و بخشداری لمزان، تعداد دو دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه لودر برای احداث سیل‌بند و نصب تیرهای برق، به این مناطق اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: همکاران ما در این عملیات‌ها به باز کردن راه ورودی روستای گرسوف اقدام کردند، همچنین با توجه به شکستگی تیرهای برق و قطعی برق چند روستا از جمله روستاهای ناهنگ، دم‌هرا، هرا و پس و بست، برای نصب تیرهای برق نیز حفاری کردند و سرانجام برق وصل شد.

بر اساس این گزارش، عملیات اجرایی پروژه مهم و بزرگ گازرسانی به یک شهر و ۴۶ روستا در شهرستان بندرلنگه از جمله گازرسانی به شهر لمزان و ۲۸ روستا از توابع این شهرستان در خردادماه امسال با حضور استاندار هرمزگان، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد خبر 477244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =