برگزاری نخستین دوره رویداد رقابتی مهندسی نفت تندگویان

نخستین دوره رویداد رقابتی مهندسی نفت تندگویان به‌منظور تقویت هرچه بیشتر ارتباط دانشگاه و صنعت و ایجاد بستر مناسب برای ارائه راهکارهای فناورانه به‌منظور رفع چالش‌های موجود در بخش‌های مختلف مهندسی نفت برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، این دانشگاه به‌عنوان نخستین و بزرگترین مجموعه پرورش نیروی انسانی صنعت نفت با همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان بزرگترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران، نخستین دوره رویداد رقابتی مهندسی نفت تندگویان را برگزار می‌کند.

این رویداد با مدیریت مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده اهواز و معاونت مهندسی نفت شرکت ملی نفت‌خیز جنوب به‌صورت سالانه در دانشکده نفت اهواز برگزار می‌شود.

نامگذاری این رویداد براساس یکی از وجوه مشترک دانشگاه صنعت نفت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شهید تندگویان است که از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه صنعت نفت و از مدیران پیشین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بود.

بر اساس آیین‌نامه این رویداد، مقررشده است که هر دوره از این رویداد با تصمیم شورای سیاست‌گذاری به چالش‌های یک یا چند بخش از معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت بپردازد.

نخستین دوره این رویداد طبق نظر شورای سیاست‌گذاری، به چالش‌های بخش‌های بهره‌برداری و فرآورش خواهد پرداخت که در اوایل آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

از همه پژوهشگران علاقه‌مند دعوت می‌شود تا به منظور آشنایی با چالش‌های اعلام شده و ارائه طرح به نشانی https://tpec-put.com مراجعه کنند.

کد خبر 477678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =