آماده‌باش رسمی برای ورود به فصل سرما اعلام شد/ کارکنان صنعت گاز به خط شدند

نشست مشترک هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران با مدیران پالایشگاه‌ها و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی به ریاست معاون وزیر نفت در امور گاز با هدف ارتقای سطح آمادگی پالایشگاه‌های گازی برای زمستان و افزایش هماهنگی ستاد شرکت ملی گاز و مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی شامگاه سه‌شنبه (هفتم شهریورماه) در جریان سفر به عسلویه با حضور در این نشست گفت: طی دو روز گذشته در نشست‌های متعدد و بازدید از تأسیسات و بخش‌های عملیاتی شاهد این  اقدام‌های مطلوب در پالایشگاه‌ها برای تولید بودیم.

وی با بیان اینکه انجام به‌موقع تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها نقش مهمی در آمادگی برای زمستان دارد، افزود: با وجود موانع و محدودیت‌هایی که وجود داشته، همکاران ما در  مجتمع گاز پارس جنوبی بهترین اقدام‌ها را در این زمینه برای ارتقای سطح آمادگی برای زمستان  انجام داده‌اند.

مدیران پالایشگاهی و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی هم در این نشست ضمن قدردانی از اقدام‌های مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در زمینه حمایت از سرمایه انسانی و موضوع‌هایی  که تسهیل‌کننده روند کار پالایشگاه‌ها است و ضرورت دارد مورد توجه ستاد شرکت ملی گاز قرار گیرد، نکاتی را بیان کردند.

چگنی نیز ضمن پاسخ به مسائل مطرح‌شده، از اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز خواست موارد را پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال کنند.

کد خبر 479288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =