تخصیص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شرکت ملی حفاری با دستور وزیر نفت برای جابه‌جایی زائران اربعین

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری گفت: ۱۵۰ سرویس اتوبوس با دستور وزیر نفت و با بودجه شرکت ملی نفت ایران از سوی شرکت ملی حفاری برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به‌صورت روزانه در مسیر پایانه‌های مرزی چذابه به سمت اهواز و بالعکس اختصاص یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدمهدی‌ اولی‌پور با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: تأمین نیازهای زائران در پایانه‌های مرزی از سوی این شرکت با هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب و استان خوزستان انجام می‌شود.

وی افزود: در همین زمینه ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی، ۷۰ دستگاه کاروان (کانکس) برای استقرار کارکنان بخش‌های مرتبط با خدمات‌رسانی به زائران در مناطق مرزی چذابه و شلمچه استقرار یافته است.

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران تأمین ۶۰ دستگاه کولر، خودروهای سنگین برای جابجایی و حمل کاروان‌های خوابگاهی، حمام و سرویس‌های بهداشتی به مناطق چزابه و شلمچه و خودروهای سبک و کمپرسی برای همیاری با دیگر دستگاه‌ها در ایجاد زیر ساخت‌ها را از دیگر اقدام‌های این مدیریت در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت برشمرد.

اولی‌پور گفت: خدمات‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مدیریت و با عشق و علاقه به امام حسین (ع) و یاران آن حضرت تا ورود آخرین زائر به میهن اسلامی ادامه خواهد داشت.

بر پایه این گزارش ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری در حالی است که دیگر مدیریت‌های عملیاتی و پشتیبانی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نیز در چارچوب همکاری با سایر شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در جنوب با بسیج امکانات نهایت تلاش خود را برای آسایش و آرامش زائران در زمان رفت و برگشت در موکب مرکز شهید تندگویان و تأمین زیرساخت‌های لازم به کار گرفته‌اند.

کد خبر 629967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =