تأکید مدیرعامل شرکت ملی نفت بر مدرن‌سازی شرکت پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نشست هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران بر مدرن‌سازی شرکت پایانه‌های نفتی ایران تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، محسن خجسته‌مهر در حضور اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران از مدیرعامل و همه کارکنان خدوم این شرکت برای انجام تعمیرات موفقیت‌آمیز خط لوله زیردریایی طرح محرم و مهار کامل نشتی نفت خام در زمان معقول با کمترین عوارض محیط زیستی، حقوقی و بین‌المللی قدردانی کرد.

در این نشست عباس غریبی، مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گزارش کاملی از نحوه انجام عملیات پیچیده و حساس مهار نشت نفت و برنامه‌های آینده این شرکت در برای نگهداری و تعمیرات خطوط لوله زیردریایی ارائه داد.

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اهمیت خطوط لوله صادراتی نفت خام کشور، در پهنه خلیج فارس با محوریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر لزوم بازرسی هوشمند و تعمیرات خطوط لوله تأکید کرد. توسعه و مدرن‌سازی این شرکت در حوضه تأسیسات صنعتی و مخازن ذخیره نفت، همچنین سیستم‌های اندازه‌گیری نفت خام بخش دیگری از تأکیدهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بود.

خجسته‌مهر افزود: کارآیی، توانمندی و قابلیت‌های شرکت‌های نفتی در شرایط حساس، بحرانی و بروز حادثه متبلور می‌شود که خوشبختانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران با مدیریت مناسب در این بحران پیش‌آمده، توانمندی‌های ارزشمند خود را به‌خوبی نمایش داد.

وی با اشاره به مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در تکمیل زنجیره ارزش وزارت نفت، حمایت هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران برای تجهیز و نوسازی این شرکت به تجهیزات نو مقابله با آلودگی‌های احتمالی دریایی و بهره‌گیری از شناورهای مختلف را اعلام کرد.

به گزارش شانا، عملیات مهار نشتی یکی از خطوط لوله زیردریایی نفت خام کشور که از تاریخ چهارم شهریورماه امسال در فاصله دو مایلی بندر گناوه رخ داد با مدیریت میدانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران و همکاری شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست و صبوری و همراهی مردم شریف بندر گناوه در طول حدود ۳۳ روز عملیات پیچیده فنی و طاقت‌فرسای ۲۴ ساعته ازسوی متخصصان متعهد ایرانی و با تجهیزات و قطعات تمام ایرانی با موفقیت در هفتم مهرماه امسال تمام شد.

کد خبر 630979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =