زمینه‌های همکاری شرکت‌های نفت و گاز شرق و ملی حفاری بررسی شد

زمینه‌های توسعه همکاری‌ها و هم‌افزایی بین شرکت نفت و گاز شرق و ملی حفاری ایران در نشست مشترک مدیران ارشد دو شرکت بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید خیبری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در نشست مشترک این شرکت با شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به گستره حوزه مسئولیت این شرکت و تمرکز بر برداشت گاز از مخازن تحت سرپرستی گفت: شرکت نفت و گاز شرق تأمین گاز مورد نیاز و مصرفی ۶ استان در شمال کشور را به‌عهده دارد.

وی افزود: در زمینه برنامه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، توسعه و افزایش تولید نفت و گاز از میدان‌ها در دستور کار شرکت‌های زیرمجموعه آن شرکت است و در این ارتباط شرکت ملی حفاری ایران می‌تواند در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و شتاب‌بخشی در تحقق برنامه‌ها در تعامل و همیاری با این شرکت نقش بسیار مهمی ایفا کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به استقرار دو دستگاه حفاری ۹۱ و ۳۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت‌های میدان طوس و گنبدلی در استان خراسان رضوی اشاره کرد و خواهان تقویت همکاری و تبادل تجربه و تعامل بین متخصصان دو شرکت شد.

در ادامه این نشست حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به توسعه همکاری‌ها با شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های زیرمجموعه آن شرکت از جمله شرکت نفت و گاز شرق اشاره کرد و افزود: با توجه به امضای قراردادهای همکاری بین دو شرکت و توسعه تعامل، این شرکت با اختصاص دکل‌های حفاری و تجهیزات خدمت‌های یکپارچه فنی و مهندسی، تلاش دارد تا طرح‌های مورد نظر، به‌ویژه در موضوع تولید گاز را در زمان تعیین‌شده اجرا کند.

وی اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ میان متخصصان و کارشناسان شرکت‌ها می‌تواند در کمیت و کیفیت کار بسیار تأثیرگذار باشد و در این زمینه این ارتباط و همکاری میان همکاران شرکت نفت و گاز شرق و ملی حفاری ستودنی است.

کد خبر 631187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =