بازسازی ۱۷ دستگاه خودرو آتش‌نشانی و ترابری به همت نفت و گاز گچساران

۱۷ دستگاه خوردوی آتش‌نشانی، تانکر آبرسان اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) که به همت متخصصان شرکت نفت و گاز گچساران تعمیر، بازسازی و روزآمد شده بودند با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب رونمایی شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، در حاشیه نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ۹ دستگاه خودروی آتش‌نشانی و سه دستگاه تانکر ذخیره آب پشتیبان اداره اچ‌اس‌ئی این شرکت با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای اداره‌های ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب رونمایی شدند.

بر پایه این گزارش، غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در آیین رونمایی از این خودروها گفت: به‌منظور آمادگی ناوگان آتش‌نشانی و با توجه به گستردگی حوزه جغرافیایی این شرکت در چهار استان، ۱۲ دستگاه از خودروهای سنگین آتش‌نشانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مستقر در مناطق عملیاتی این شرکت با ۲۰۸ میلیارد ریال اعتبار تعمیر، بازسازی و روزآمد شدند.

کمالی اظهار کرد: بازسازی این دستگاه‌ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و کاهش تورم با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی بالا و به‌منظور صیانت و پشتیبانی از تولید انجام شد.

 وی افزود: ارزش تقریبی خودروهای سنگین و سبک طراحی و بازسازی‌شده ۳۵۵ میلیارد ریال است که بازسازی و تجهیز آنها با حدود ۳۴ میلیارد ریال انجام شده و در نتیجه حدود ۳۲۱ میلیارد ریال صرفه اقتصادی به‌دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه رسالت این شرکت به‌منظور تحقق اهداف کلان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران در حفظ و افزایش تولید است، گفت: به این منظور طراحی، ساخت و تجهیز سه دستگاه خودرو تعمیراتی شامل کامیون خودروبر، کامیون سرویس (باری تعمیر ماشین‌آلات سیار ساختمانی) و خودرو سبک تعمیرگاه سیار با موفقیت انجام شده است.

به گفته کمالی، اداره ترابری مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران، برای نخستین بار در مناطق نفت‌خیز جنوب، بازسازی و نوسازی یک دستگاه خودرو سنگین آمبولیفت را با هدف خدمت‌رسانی و انتقال بیماران و جانبازان معزز به داخل هواپیما به اتمام رسانده است.

در پایان این آیین از هشت دستگاه سردخانه سیار که با ظرفیت ۱۰ هزار لیتر و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث شده است، برای بهره‌برداری در موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایانه مرزی شلمچه رونمایی شد.

کد خبر 631506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =