برگزاری نشست‌های مشترک ایران و پاکستان با هدف صدور خدمات فنی - مهندسی

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در ادامه تلاش‌های پیوسته به‌منظور صدور خدمات فنی - مهندسی به کشورهای منطقه، تلاش‌های گسترده‌ای را برای افزایش همکاری با کشور پاکستان دنبال کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، دو کشور تاکنون نشست‌های فشرده فنی - تخصصی با موضوع راه‌های حضور پیمانکاران و سازندگان ایرانی در پاکستان به‌عنوان یک کشور پرجمعیت آسیایی برگزار کرده‌اند.

>>> بیشتر بخوانید؛

صدور خدمات فنی و مهندسی نیازمند حمایت سیاسی/ حجم ذخیره‌سازی گاز به روزانه ۱۰۰ میلیون مترمکعب می‌رسد

خروجی این مذاکرات دوجانبه تمرکز بر روی چندین پروژه منتخب بوده که قابلیت انجام امکان‌سنجی‌ آنها از سوی کشورهای ایران و پاکستان تأیید شده است. در تازه‌ترین تحول در این زمینه هم روز شنبه (۲۲ مهرماه) نشستی با حضور علیرضا شکوهیان، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و هیئت پاکستانی با هدف بررسی کارشناسانه مقدمات اجرایی شدن یکی از این پروژه‌ها برگزار شد.

در این نشست که نمایندگان پیمانکاران و مشاوران داخلی نیز مشارکت داشتند پس از بررسی جوانب طرح‌های مدنظر، اجرای پروژه گازی در یکی از بنادر کشور پاکستان مورد توافق دو طرف قرار گرفت و بنا شد پیمانکار و مشاور با همکاری مشترک طرف پاکستانی روندهای کاری را دنبال کنند.

برگزاری نشست‌های مشترک ایران و پاکستان با هدف صدور خدمات فنی - مهندسی

کد خبر 631699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =