بهره‌برداری از بیمارستان شهدای نفت گچساران در ابتدای سال آینده

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در حاشیه بازدید از روند عملیات تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهدای نفت گچساران گفت: در صورت پیگیری و رفع مشکل مالی پیمانکار، انتظار می‌رود این مرکز درمانی تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان شهدای نفت برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: همه اجزای مرتبط با این طرح اعم از مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و دیگر پشتیبانی‌کننده‌ها و پیمانکار باید به‌خوبی این قضیه را پیگیری کنند تا هرچه سریع‌تر این بیمارستان افتتاح شود.

وی افزود: در صورت پیگیری و رفع مشکل مالی پیمانکار انتظار می‌رود این مرکز درمانی پایان امسال یا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه همکاران ما در این شرکت سال‌ها چشم‌ انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند، اظهار کرد: موقعیت این بیمارستان به‌گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی از آن منتفع می‌شوند.

کمالی ادامه داد: در حوزه انتخاب پیمانکار پیگیری خوبی انجام شده و پیمانکار توانمندی برای ادامه کار و تکمیل این طرح انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه روال فعلی باید تسریع یابد، گفت: نیاز است نشستی با حضور مسئولان ستادی و پیمانکار برای سرعت بخشیدن کار و رفع مشکل‌های طرح برگزار شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با اعلام اینکه کلیات بیمارستان کنونی در شأن کارکنان صنعت نفت و محیط پیرامونی نیست، گفت: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و برای رفع مشکل مراجعه‌کنندگان قبلی درتلاشیم با راه‌اندازی بیمارستان شهدای نفت گچساران مشکل‌های فعلی را رفع کنیم.

رضا بقائی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این بازدید گفت: با مشخص‌ شدن پیمانکار عملیات تکمیل این طرح ابتدای مردادماه دوباره از سر گرفته شد.

وی افزود: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی مانند کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، ‌اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و با کلنگ‌زنی احداث این طرح بیمارستانی در آن سال در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع، مدت زمان اجرای این طرح سه سال اعلام شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکل‌ها نیمه‌کاره باقی ماند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۶ هزار نفر زیر پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند و بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 632307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =