توزیع ۹ هزار بسته آموزشی شرکت ملی نفت میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار هرمزگان

شرکت ملی نفت ایران با مشارکت شرکت نفت فلات قاره و منطقه ویژه اقتصادی لاوان بیش از ۹ هزار بسته آموزشی میان دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق نفت‌خیز استان هرمزگان توزیع کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، آیین توزیع ۹ هزار بسته آموزشی میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان هرمزگان روز یکشنبه ۱۴ آبان با حضور حسین نصر سرپرست مدیریت منطقه عملیاتی قشم، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان، یدالله شهریاری، رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره، سعید زنگنه رئیس روابط عمومی شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان و جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در کانون فاطمیه (س) بندرعباس برگزار شد.

حسین نصر، سرپرست مدیریت منطقه عملیاتی قشم شرکت نفت فلات قاره ایران در این آیین گفت: شرکت ملی نفت ایران و صنعت نفت کشور همواره وظایفی در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود دارند که به‌صورت جدی در سراسر کشور به‌ویژه در مناطق محروم به اجرا گذاشته شده است. در همین زمینه امسال نیز در قالب تفاهم‌نامه شرکت ملی نفت ایران با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ۹۱۸۰ بسته نوشت‌افزار و لوازم آموزشی برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان زیر چتر حمایت این نهاد در استان هرمزگان تأمین شد.

وی ارزش هر بسته  را ۷۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: برای تأمین این تعداد بسته بیش از ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست مدیریت منطقه عملیاتی قشم با اشاره به اینکه تعداد بسته‌های آموزشی اهدایی امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است، ابراز امیدواری کرد با تقویت همکاری‌ها بین شرکت ملی نفت ایران و کمیته امداد، این روند افزایشی در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

نصر با اشاره به آیه قرآن و بیان اینکه همه ما نسبت به آنچه در اطرافمان می‌گذرد مسئولیم، گفت: همه باید در حد توان و بضاعت خود برای رفع فقر و محرومیت در جامعه تلاش کنند و هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر نباید از تحصیل محروم شود، بنابراین اقدام‌هایی از این دست می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

وی در پایان اعلام آمادگی کرد امکانات منطقه عملیاتی قشم برای تعمیر و سرویس سیستم‌های سرمایشی و کولر در مدارس محروم منطقه قشم به‌کار گرفته شود.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این آیین با بیان اینکه ۴۴ هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند، گفت: امسال در جشن عاطفه‌ها با مشارکت بیشتر شرکت‌های حاضر در استان به‌ویژه شرکت‌های نفتی شاهد رشد قابل‌توجهی بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: بر اساس تازه‌ترین آمارها امسال در جشن عاطفه‌ها ۱۱ میلیارد تومان در قالب کمک به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.

کد خبر 632705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =