پنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه چالوس گشایش یافت

جایگاه عرضه سوخت «اشکواری» واقع در کمربندی شهرستان تنکابن به رامسر به‌عنوان پنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، این جایگاه عرضه سوخت با حضور سیدشمس‌الدین حسینی، نماینده مردم رامسر و تنکابن و رئیس کمیسیون تلفیق، تورج امانی، مدیر منطقه چالوس و جمعی از کارکنان منطقه، مسئولان سیاسی و اجرایی شهرستان، امام جمعه تنکابن و تعدادی از فعالان حوزه سوخت‌رسانی افتتاح و آماده ارائه خدمات به هموطنان شد.

در آیین گشایش این جایگاه، تورج امانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با قدردانی از دست‌اندرکاران و زحمت‌کشان حوزه سوخت‌رسانی گفت: سوخت‌رسانی در غرب استان مازندران با توجه به تردد مسافران در این منطقه گردشگری و ارائه سوخت از منظر کیفی و کمّی بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: به‌منظور مدیریت مصرف از مردم عزیز خواستاریم از کارت هوشمند سوخت شخصی خود استفاده کنند.

مدیر منطقه چالوس با اشاره به اینکه منطقه چالوس با منابع منطقه‌ای خدمات ملی ارائه می‌دهد که باید دولتمردان این منطقه را با نگاه ملی ببینند، ادامه داد: این جایگاه از اهمیت بسزایی در سوخت‌رسانی به هموطنان عزیز برخوردار است و روزانه توانایی تأمین سوخت بیش از ۴ هزار خودرو را دارد.

سیدشمس‌الدین حسینی، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد با قدردانی از مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس و کارکنان این شرکت، همچنین سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز در این آیین گفت: تأمین به‌موقع سوخت به‌صورت مطلوب نیازمند نظارت است و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در این زمینه همه تلاش خود را انجام می‌دهد. امیدواریم با افتتاح این جایگاه از لحاظ کمّی و کیفی خدمات بهتری به هموطنان عزیز ارائه شود.

کد خبر 632765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =