جایگاه سوخت جدید ناحیه سوادکوه به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت مایع در ناحیه سوادکوه خبر داد و گفت: با افتتاح این جایگاه تازه‌تأسیس، هفت جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در این ناحیه در حال خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور بیان کرد: این جایگاه اختصاصی با نام «مروارید گدوک» در مدار رسمی سوخت‌رسانی قرار گرفت که با بهره‌برداری از این جایگاه شاهد بهبود خدمات سوخت‌رسانی به خودروها خواهیم بود.

وی ادامه داد: این جایگاه با صرف هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری شخصی در شهرستان سوادکوه، کیلومتر ۹۵ محور قائمشهر به فیروزکوه به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با احتساب جایگاه‌های افتتاح شده در سال‌های اخیر بیان کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه عرضه سوخت، جایگاه‌های زیر پوشش منطقه ساری در هشت ناحیه به تعداد ۱۴۳ باب رسید که به‌منظور ارائه خدمات هرچه بهتر سوخت‌رسانی به همشهریان و مسافران فعال هستند.

رجب‌پور با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این جایگاه تصریح کرد: این جایگاه برای هفت نفر اشتغال به کار ایجاد کرده است.

وی تسهیل در سوخت‌رسانی، کاهش آلودگی زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت را به واسطه کاهش مسافت تردد برای سوخت‌گیری، از مزایای راه‌اندازی این جایگاه برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تأکید کرد: رویکرد منطقه این است که با جذب سرمایه‌ بخش خصوصی در زمینه پروژه‌های احداث جایگاه عرضه سوخت، توسعه به ویژه در بخش گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) را در اولویت قرار دهد.

کد خبر 633118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =