دیدار مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران با فرزندان شاهد و ایثارگران شاغل پخش شاهرود

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران به‌منظور حل مشکلات و بررسی دیدگاه‌های ایثارگران و فرزندان شاهد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، سیدشریف حسینی در این دیدار با ابراز خرسندی از روند برگزاری این نشست بیان کرد: آرامش، امنیت، عزت و استقلال جاری در مملکت مدیون خون شهدا، مقاومت ایثارگران و تحمل درد و رنج جانبازان و خانواده‌های معظم این عزیزان است.

وی گفت: هدف از این نشست تنها دیدار چهره به چهره و مستقیم با کارکنان ایثارگر و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها از زبان خودشان است.

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، جانبازان و ایثارگران را سرمایه‌هایی وصف‌ناشدنی خواند و تأکید کرد: ما در ادامه راه اعتلای انقلاب اسلامی باید از آموزه‌های این بزرگواران در تمامی ابعاد و شئونات زندگی بهره‌مند شویم.

حسین عبدلی، مدیر شرکت ملی پخش منطقه شاهرود نیز در این نشست که با حضور مدیران منطقه، کارکنان ایثارگر و فرزندان شهدا در محل سالن نشست‌های منطقه برگزار شد، با ارائه گزارش عملکرد و اقدام‌های منطقه در امور ایثارگری گفت: با توجه به جایگاه ارزشمند و شرایطی ویژه‌ که جانبازان و ایثارگران در کشور دارند، این منطقه نیز همواره خود را موظف به ارائه خدمات و رفع چالش‌های کاری این عزیزان متناسب با چارچوب قوانین وضع شده می‌داند.

در پایان این نشست، میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات فرزندان ایثارگر تشکیل و کارکنان نظرات خود را در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند و به خواسته‌ها و مطالبات آنها رسیدگی شد.

اهدای لوح سپاس و هدیه فرهنگی به منظور تجلیل و تکریم از فرزندان شاهد و دیدار با خانواده معظم شهیدان نصرتی و دوست‌محمدی از دیگر برنامه‌های سفر مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران در منطقه شاهرود بود.

کد خبر 633266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =