تسلیت مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره برای درگذشت یکی از کارکنان مناطق عملیاتی

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران طی پیامی درگذشت شادروان «بابک بهاروند» از غواصان شرکت پیمانکاری فعال در مناطق عملیاتی این شرکت را تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، متن پیام تسلیت علیرضا مهدی‌زاده به شرح زیر است:

«هوالباقی

خانواده محترم بهاروند با سلام و احترام

با نهایت تأثر و تأسف، درگذشت غم‌انگیز یکی از تلاشگران متعهد این مرز و بوم، شادروان «بابک بهاروند» را که در هنگام عملیات غواصی و خدمت به میهن و صنعت نفت، جان به جان آفرین تسلیم کرد از طرف خود و همه همکاران، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک همواره یاد و خاطره آن عزیز آسمانی‌شده در دل ما به یادگار خواهد ماند و در تحمل این غم جانکاه در کنار شما خواهیم بود.

از درگاه خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و سلامتی مسئلت می‌کنم.»

به گزارش شانا، زنده‌یاد بابک بهاروند ۳۳ ساله و اهل اندیمشک استان خوزستان، از غواص‌های شرکت پیمانکاری فعال در مناطق عملیاتی این شرکت، روز سه‌شنبه (هفتم آذرماه) هنگام عملیات غواصی در منطقه عملیاتی سیری جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی پس از سپری شدن مدتی از انجام عملیات غواصی اظهار کسالت کرده که بلافاصله از عمق به سطح آب و به داخل اتاق فشار انتقال داده شده و تحت مراقبت‌های پس از غواصی قرار گرفته است. حال عمومی شادروان بهاروند پس از سپری شدن دو ساعت رو به بهبودی رفت ولی وی به یکباره اظهار ناراحتی کرده و بلافاصله با شناور در اختیار «مرسانا» به مرکز درمانی جزیره انتقال داده شد که متأسفانه پیش از رسیدن به درمانگاه سیری جان خود را از دست داد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره صبح امروز (چهارشنبه، هشتم آذرماه) ضمن صدور پیام تسلیت و ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، بلافاصله دستور بررسی موضوع به منظور روشن شدن ابعاد مختلف آن را صادر کرده است.

این عملیات با حضور ناظر عملیات غواصی به‌عنوان نماینده شرکت نفت فلات قاره ایران و با رعایت روش‌ها و شیوه‌های استاندارد انجام شده است. با این حال از سوی شرکت نفت فلات قاره ایران مکاتبات لازم با شرکت پیمانکار برای در اختیار قرار دادن مدارک و مستندات لازم از جمله فیلم‌های موجود، گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای و طب صنعتی غواص، گواهی استاندارد گاز استفاده شده و ... انجام شده و پس از بررسی این مدارک و گواهی کالبدشکافی پزشکی قانونی با قاطعیت می‌توان درباره دلیل وقوع این حادثه اظهارنظر کرد.

با برگزاری نشست‌هایی با حضور کارشناسان بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، تعمیرات زیر آب و ... به‌منظور بررسی ابعاد این اتفاق ناگوار، نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 633854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =