معاون حقوقی رئیس‌جمهوری از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی بازدید کرد

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری طی سفری ۲ روزه به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از بخش‌های فرآیندی و جانبی پالایشگاه فاز ۱۴ میدان گازی مشترک پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، محمد دهقان با همراهی سجاد خلیلی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و جمعی از مدیران ارشد این شرکت در حوزه توسعه و عملیات تولید گاز، امروز (پنجشنبه، ۱۶ آذرماه)، از پالایشگاه طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، مجری طرح توسعه پارس فاز ۱۴ و پیمانکاران  بخش پالایشگاهی این طرح گزارشی از روند توسعه تا بهره‌برداری، حجم سرمایه‌گذاری و مشتقات گازی آخرین طرح عظیم پالایشگاهی پارس جنوبی ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری و هیئت همراه، صبح امروز در سفر به مرزی‌ترین ناحیه میدان مشترک پارس جنوبی، از سکوی در حال بهره‌برداری طرح توسعه فاز ۱۱ میدان گازی مشترک پارس جنوبی و دکل حفاری مستقر در این بلوک مخزنی بازدید کردند.

بازدید از  طرح‌ ایران ال‌ان‌جی و بندر خدماتی، صادراتی سیراف پارس در منطقه پارس ۲ و نشست با مدیران و متخصصان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس از دیگر برنامه‌های سفر معاون حقوقی رئیس‌جمهوری به قطب تولید گاز ایران خواهد بود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری صبح امروز در رأس هئیتی از مقام‌های دولتی، معاونان وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نظارت بر منابع هیدروکربوری و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران به‌منظور بازدید از طرح‌های میدان مشترک گازی پارس جنوبی وارد فرودگاه خلیج فارس عسلویه شد و مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت.

کد خبر 634222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =