دوره‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای در جزیره خارک برگزار می‌شود

سرپرست مدیریت عملیات عمومی خارک گفت: با امضای تفاهم‌نامه بین شرکت‌ پایانه‌های نفتی ایران با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، برگزاری هفت دوره تخصصی فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی جوانان جویای کار مستقر در جزیره خارک عملیاتی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، حسین احمدی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌ها و راهبردهای آموزشی و تأکید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت، همچنین نگاه ویژه به توانمندسازی جوانان جویای کار مستقر در جزیره خارک متناسب با نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، اردیبهشت‌ماه امسال تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امضا شد.

وی ادامه داد: نگاه و تأکید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران توسعه متوازن جزیره خارک است که همسو با توسعه صنعتی مردم هم به رفاه پایدار دست یابند.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی خارک اظهار کرد: هفت دوره تخصصی بهداشت و ایمنی، تأسیسات، ساختمان، صنایع خودرو، فناوری اطلاعات، معماری و برق به‌صورت رایگان برگزار و در پایان گواهینامه معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.

احمدی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان آذرماه برای نام‌نویسی به روابط‌عمومی مدیریت عملیات عمومی مراجعه کنند.

کد خبر 634292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =