بررسی احتمال‌ها درباره دلایل اختلال در سامانه سوخت/ در حال حاضر ادعای دشمن را تأیید نمی‌کنیم

سازمان پدافند غیرعامل کشور طی اطلاعیه‌ای درباره اختلال در سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد که همه گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد، اما در شرایط کنونی نمی‌توان ادعاهای مطرح‌شده از سوی دشمن را تأیید کرد.

به گزارش شانا، سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز (دوشنبه، ۲۷ آذرماه) درباره بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن این اطلاعیه به این شرح است:

از لحظه‌های اولیه بروز اختلال در سامانه هوشمند توزیع سوخت، گروه‌های واکنش اضطراری وزارت نفت با همکاری مجموعه پدافند غیرعامل وارد عمل شدند و تصمیم‌های لازم برای رفع اختلال و استمرار خدمات زیرساخت سوخت انجام شد.

با توجه به رعایت الزام‌ها و ضوابط پدافند غیرعامل، در همه سکوهای سوخت‌رسانی، امکان سوخت‌رسانی به‌صورت دستی و خارج از شبکه وجود دارد و مشکل سوخت‌رسانی در برخی سکوها تا پایان امروز برطرف می‌شود و اختلال سامانه هوشمند سوخت نیز ظرف روزهای آینده برطرف می‌شود.

درباره دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور همه گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد، اما در شرایط کنونی نمی‌توان ادعاهای مطرح‌شده دشمن را تأیید کرد.»

در این اطلاعیه همچنین آمده است که نتایج نهایی بررسی‌ها در روزهای آینده به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 634699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =