کل جایگاه‌های سوخت کشور در ساعات آینده به‌صورت دستی عملیاتی می‌شوند/ فعال شدن آفلاین ۱۶۲۵ جایگاه در سراسر کشور

وزیر نفت با تأکید بر اینکه ظرف ساعات آینده کل جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به‌صورت دستی عملیاتی می‌شوند، گفت: هیچ‌گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی در دستور کار نیست و هم‌اکنون شرایط ذخیره‌سازی‌ها در انبارهای سوخت کشور مطلوب است.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی بعدازظهر امروز (دوشنبه ۲۷ آذرماه) طی بازدید از یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت سطح شهر تهران با اشاره به ایجاد اختلال در سامانه سوخت کشور اظهار کرد: به محض بروز این اتفاق، کارگروه مدیریت بحران در وزارت نفت تشکیل و دستورهای لازم برای رفع این مشکل داده شد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت شهروندان در کارت‌های هوشمند سوخت محفوظ است و خللی در آن به‌وجود نخواهد آمد، اظهار کرد: تاکنون هزار و ۶۲۵ جایگاه سوخت به‌صورت دستی در کشور عملیاتی شده و سوخت‌رسانی در حال انجام است.

وزیر نفت با یادآوری اینکه صنعت نفت در سال ۱۴۰۰ نیز تجربه ایجاد اختلال در سامانه سوخت کشور از سوی دشمنان را داشته است، تصریح کرد: تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن پمپ‌های جایگاه‌های عرضه سوخت به‌صورت دستی عملیاتی شوند تا وقفه‌ای در سوخت‌گیری خودروهای شهروندان پیش نیاید.

اوجی با تشکر از مردم به‌واسطه صبوری برای اختلال در سامانه هوشمند سوخت کشور گفت: دشمن صهیونیستی و آمریکا به‌دلیل اینکه در جبهه‌های دیگر ضربه خورده‌اند، می‌خواستند با اختلال در سامانه سوخت کشور، مردم ایران را دچار چالش و زحمت کنند، اما اطمینان داشته باشند خادمان این مردم در صنعت نفت نخواهند گذشت این اتفاق رخ دهد و به‌زودی این توطئه خنثی خواهد شد.

وی درباره عملیاتی شدن جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به‌صورت سیستمی و پایدار نیز تصریح کرد: همکاران ما در بخش فناوری اطلاعات (IT) در حال بررسی این موضوع هستند و به‌زودی با مشخص شدن ابعاد فنی این اختلال، از بعدظهر امروز جایگاه‌ها به‌صورت تدریجی به‌صورت سیستمی و پایدار عملیاتی می‌شوند.

کد خبر 634704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =