روز صنعت حفاری یادآور تکامل استقلال و خودکفایی فرآیند تولید نفت و گاز کشور است

وزیر نفت در پیامی روز صنعت حفاری را روزی ماندگار در تاریخ صنعت نفت و یادآور تکامل استقلال و خودکفایی فرآیند تولید نفت و گاز کشور دانست و این روز را به کارکنان تلاشگر این شرکت و خانواده بزرگ این صنعت تبریک گفت.

به گزارش شانا، پیام جواد اوجی به مناسبت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به شرح زیر است:

«یکم دی‌ماه، روز صنعت حفاری، روزی ماندگار در تاریخ صنعت نفت و یادآور تکامل استقلال و خودکفایی فرآیند تولید نفت و گاز کشور است.

این روز یادآور فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شرکت ملی حفاری ایران است که آینده‌نگری آن مرجع عالی‌قدر سبب شد این صنعت به بیگانگان و استکبار جهانی وابسته نباشد.

کارکنان سخت‌کوش این شرکت با لبیک‌گویی به پیر مراد خود در طول ۴۴ سال گذشته با وجود چالش‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه با روحیه جهادی، خودباوری، تلاش شبانه‌روزی و امید به آینده‌ای روشن همواره چرخ این صنعت راهبردی را به چرخش درآورده و هیچ‌گاه در مسیر پویایی و رشد این صنعت از حرکت باز نایستادند.

صنعت حفاری رکنی مهم، تأثیرگذار و پیشران در تولید است، از این‌ رو افزایش بهروری کار، ارتقای دانش‌فنی، روزآمدسازی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود انجام کار بر اساس برنامه‌ریزی اصولی و رعایت دستورعمل‌های ایمنی و افزایش کارآمدی از انتظارات دولت مردمی سیزدهم و اینجانب بوده و بر آن تأکید دارم.

پروردگار متعال را شاکرم که در سایه الطاف بیکرانش، خدمتگزاران بی‌ادعای صنعت نفت کشور با عزت و اقتدار در مسیر رشد و شکوفایی و اعتلای ایران عزیز بی‌وقفه در تلاش هستند.

ضمن تبریک اول دی‌ماه سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران، مراتب قدردانی و سپاس خود را به کارکنان شریف این شرکت و خانواده بزرگ صنعت حفاری تقدیم داشته و امیدوارم در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) روز به روز شاهد رشد و توسعه این صنعت استراتژیک باشیم.»

کد خبر 634850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =