تکمیل گازرسانی به نوار مرزی و مناطق نظامی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از گازرسانی به ۵۴ پاسگاه، ۵۹ برجک و ۴ بازارچه مرزی استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رحمان محمودی در دیدار با سردار حسین دهکی، فرماندهی مرزبانی استان خراسان جنوبی گفت: امنیت مرزی خراسان جنوبی مرهون زحمات و تلاش‌های مرزدارانی است که در هر شرایطی آماده دفاع از مرزهای کشور هستند.

وی با اشاره به گازرسانی به ۵۴ پاسگاه و ۵۹ برجک مرزی استان افزود: برای گازرسانی به نوار مرزی استان ۴۳۰ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن و ۶۴ کیلومتر شبکه فولادی و یک‌ ایستگاه تی‌بی‌اس اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین برای ایجاد رفاه بیشتر در مبادلات مرزی چهار بازارچه مرزی نیز در استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

محمودی بیان کرد: شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای افزایش رفاه مرزداران و ایفای دین از آذرماه سال ۱۴۰۱ عملیات گازرسانی به نوار مرزی استان را آغاز کرد و با گذشت یک سال همه این مناطق به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی روستاهای مرزی از گاز

وی یادآور شد: همچنین ۷۷۷ روستا در شهرستان‌های مرزی نهبندان، زیرکوه، سربیشه و درمیان در استان خراسان جنوبی زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارند که می‌توان گفت به‌طور تقریبی ۱۰۰ درصد روستاهای مرزی استان به شبکه گاز متصل هستند.

سردار حسین دهکی، فرماندهی مرزبانی استان خراسان جنوبی نیز از اقدام‌های شرکت گاز استان خراسان جنوبی در گازرسانی به نوار مرزی شرق کشور قدردانی کرد.

کد خبر 635169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =