تولید مستمر در شرایط ایمن محقق می‌شود

رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: دستیابی به تولید مستمر در شرایط ایمن و رعایت حوزه‌های پنج‌گانه اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و کارگروه بحران قابل‌دسترسی و تحقق است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، آرش قشقایی درباره اهداف و انتظارهای برگزاری هشتمین گردهمایی تخصصی رؤسای اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: هدف از این همایش بیان و اشتراک دیدگاه شرکت‌ها درباره غلبه بر چالش‌های موجود در صنعت نفت در پنج حوزه سلامت، ایمنی، محیط‌زیست، پدافند غیرعامل و کمیته بحران به‌منظور رسیدن به تولید مستمر در شرایط ایمن تعریف شده است.

وی افزود: در این همایش دو روزه، شرکت‌های تابعه ملی نفت ایران بنا به ماهیت، ساختار و مأموریت سازمانی و جغرافیای حوزه کاری خود به بیان چالش‌ها و کمبودهای خود در بخش اچ‌اس‌ئی می‌پردازند و با تشریک‌مساعی و استفاده از ظرفیت‌های خود و با بهره‌گیری از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع مشکلات، برنامه‌ریزی و اقدام لازم را به عمل می‌آورند.

رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت نفت مناطق مرکزی اولویت و نگاه اچ‌اس‌ئی را تمرکز بر اقدام‌های کنترلی و پیشگیرانه برشمرد و تصریح کرد: اولویت در همه مراحل اعم از طراحی، اجرا و راه‌اندازی تا بهره‌برداری رعایت دو گام اقدام‌های پیشگیرانه و واکنشی خلاصه می‌شود.

قشقایی این اقدام‌ها به‌منظور کاهش آثار حادثه برای نیل به اهداف حذف تهدیدها، جایگزینی، کنترل‌های مهندسی و کنترل‌های مدیریتی هدف‌گذاری شده است.

هشتمین گردهمایی تخصصی روسای اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیران عامل با هدف رفع چالش‌ها و مشکلات و دستیابی به تولید پایدار و پایداری و تداوم تولید به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران طی روزهای پنجم و ششم دی‌ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 635318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =