لزوم بهره‌گیری از تخصص و تجربه بازنشستگان در صنعت نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: بازنشستگان کوله‌باری از تخصص و تجربه بر دوش دارند که باید از این تجربه‌های ارزشمند در صنعت نفت و گاز کشور به‌ نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش شانا، به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین گرامیداشت بازنشستگان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه استفاده از تجربه بازنشستگان در کنار توان علمی شرکت‌های دانش‌بنیان و با تلفیق اراده، ایمان و تخصص کارکنان خدوم صنعت نفت تنها راه عبور از تحریم‌هاست، تصریح کرد: بازنشستگان صنعت نفت گنجینه بزرگ فراز و فرودهای چنددهه تلاش مستمر و دلسوزانه‌اند و بازنشستگی پایان ارتباط ما با این گروه از همکاران نیست.

وی با اشاره به تخصص و تجربه‌های بازنشستگان افزود: این توانمندی‌ها و تجربه‌ها باید از طریق برقراری همکاری‌ها و ارتباطات دوسویه مانع تصمیم‌گیری اشتباه یا خطا در اجرای کارها شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس در صیانت از منابع و ذخایر عظیم نفت و گاز این سرزمین نقشی چشمگیر داشتند و حتی در زیر بمباران‌ها نیز نگذاشتند لحظه‌ای شریان نفت کشور متوقف شود.

کمالی با تأکید بر اینکه نیروی‌ انسانی کارآمد و خلاق تعیین‌کننده قدرت و توان سازمان‌هاست و تقدیر از بازنشستگان صنعت نفت تقدیر از تجربه‌های ارزنده‌ سرمایه‌های انسانی این سازمان است، افزود: ۸۸ پیشکسوت صنعت نفت گچساران در سال ۱۴۰۱ بازنشسته شدند که در مجموع ۳ هزار و ۱۲۰ سال و دو ماه اشتغال داشتند.

این آیین با حضور غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، سیدعلی جزایری، مدیر بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران و رؤسای اداره‌های این شرکت و کارکنان بازنشسته به‌ همراه خانواده آنها در تالار اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

کد خبر 635960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =