پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دانشگاه صنعت نفت ۲ سند همکاری امضا کرد

پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دانشگاه صنعت نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با هدف گسترش همکاری‌ها و استفاده بهینه از امکانات و توانایی دو طرف تفاهم‌نامه امضا کردند.

از محورهای مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری مشترک برای انجام همه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی و تحقیقاتی، آزمایشگاهی و آموزشی، مطالعات ژئوشیمی میدان‌های نفتی دزفول اشاره کرد.

این قرارداد بین تورج بهروز، رئیس پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت و حمید صفری، مدیر تدارکات و امور کالای نفت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امضا شد.

در همین حال، پژوهشگاه صنعت نفت با دانشگاه صنعت نفت یک تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی - پژوهشی امضا کرد.

 این سند همکاری بین عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و محمد چهاردولی، رئیس دانشگاه صنعت نفت در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان امضا شد.

همکاری در بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های نو در صنایع نفت و گاز، بهره‌گیری دو طرف از امکانات آموزشی -‌ پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی یکدیگر، همکاری در اجرای دوره‌های تازه بین‌رشته‌ای مورد نیاز صنایع نفت و گاز کشور در سطح کارشناسی‌ارشد و دکتری و امضای توافقنامه و تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌های معتبر دنیا به‌منظور تبادل اطلاعات و تجارب از محورهای این تفاهم‌نامه همکاری به شمار می‌آیند.

عظیم کلانتری‌اصل با اشاره به بیش از ۹ دهه قدمت دانشگاه صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه توسعه دانش فنی می‌تواند تجربه‌ای مشترک با دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه‌ها داشته باشد و امکانات زیادی را می‌توان در اختیار دانشجویان قرار داد که اولویت ما با دانشجویان دانشگاه صنعت نفت است.

چهاردولی نیز با اشاره به اینکه ما با پژوهشگاه صنعت صنعت نفت مذاکرات زیادی در زمینه همکاری‌های بیشتر داشته‌ایم، اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه می‌توانیم از ظرفیت‌های هر دو مجموعه به نحو مطلوب استفاده کنیم و دوره‌های کارورزی را نیز در آینده برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این همکاری منشأ هم‌افزایی و فعالیت پایدار بین دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت باشد.

کد خبر 636243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =