قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده تغییر نمی‌کند

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده قیمت حامل‌های انرژی را ثابت در نظر گرفته است که کمیسیون تلفیق هم عین آن را مصوب کرد.

به گزارش شانا، رحیم زارع امروز (دوشنبه، ۲۵ دی‌ماه) در نشست خبری درباره مصوبه‌های کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: کمیسیون در جریان بررسی تبصره ۱۵ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مصوب کرد که افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد باشد، همچنین کمیسیون کف حقوق شاغلان را ۱۰ و بازنشستگان را ۹ میلیون تومان پیش‌بینی کرد، همچنین به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق تا سقف ۱۲ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف شد.

وی افزود: کمیسیون در مصوبه دیگری دولت را مکلف کرد بدهی خود را به شرکت‌های پتروشیمی تولیدکننده کود شیمیایی و اوره تسویه کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس درباره وضع حامل‌های انرژی در بودجه سال آینده تصریح کرد: دولت در لایحه بودجه قیمت حامل‌های انرژی را ثابت در نظر گرفته که کمیسیون تلفیق هم عیناً آن را مصوب کرد، به این معنا که قیمت بنزین، گازوئیل و دیگر فرآورده‌های انرژی همچون سال ۱۴۰۲ خواهد بود و تغییری در قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده نخواهیم داشت.

کد خبر 636250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =