اصلاح و بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد موتورخانه‌های مشترکان گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از اصلاح و بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد از موتورخانه‌های مشترکان گاز در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی در این باره توضیح داد: از ابتدای اجرای این طرح ملی تاکنون اصلاح و بهینه‌سازی تعداد ۳۲۹۴ موتورخانه مشترک خانگی، تجاری و اداری که در سامانه مکانیزه این طرح ثبت‌نام و مشارکت کرده‌اند با موفقیت تکمیل شده است.

 وی افزود: این طرح شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی بوده که به‌صورت رایگان در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجرا می‌شود و پایش انجام شده نشان‌دهنده کاهش مصرف گاز در موتورخانه‌های بهینه و اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اعلام کرد: مشترکان گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

گودرزی در پایان گفت: برای فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدام‌های گسترده‌ای از طریق رسانه‌های ملی و استانی، خبرگزاری‌ها، نشریات و شبکه‌های اجتماعی به‌صورت مستمر انجام می‌شود که امیدواریم با تغییر در الگوهای مصرف گاز طبیعی افزون بر بهینه‌سازی مصرف، در حفظ منابع ارزشمند انرژی کشور مسئولیت‌پذیرانه‌تر عمل کنیم تا آیندگان نیز بتوانند از ثمرات انرژی‌های تجدیدناپذیر بهره‌مند شوند.

کد خبر 636533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =