دومین نشست تخصصی مدیریت دانش شرکت‌های پالایشی وزارت نفت برگزار شد

دومین نشست تخصصی مدیریت دانش شرکت‌های پالایشی وزارت نفت با رویکرد تبادل تجارب و هم‌افزایی توانمندی‌های مدیریت دانش در صنعت نفت در سالن همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، در نشست تخصصی مدیریت دانش شرکت‌های پالایشی که به همت واحد اطلاعات علمی و مدیریت دانش پژوهشگاه برگزار شد، چالش‌های موجود در زمینه استقرار فرآیندهای مدیریت دانش با توجه به سه معیار رهبری، رهبرد و فرهنگ سازمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهایی برای رفع چالش‌ها ارائه شد.

بر پایه این گزارش، ترسیم نقشه‌های دانش بحرانی شرکت‌ها، تشکیل کارگروه ارزیابان از متولیان مدیریت دانش شرکت‌ها برای پایش فعالیت‌های مدیریت دانش، ایجاد کارگروه‌های تخصصی مدیریت دانش در سطح وزارت نفت و همسان‌سازی در استقرار فرآیندهای مدیریت دانش برای شرکت‌هایی که در مراحل آغازین هستند، از موضوع‌های مطرح‌شده در این نشست تخصصی بود.

از دیگر مواردی که در این نشست عنوان شد می‌توان به برگزاری جشنواره و کنفرانس مدیریت دانش در سطح وزارت نفت، معرفی روش‌های اطلاع‌رسانی تأثیرگذار و آیین‌نامه انگیزش و پاداش‌دهی اشاره کرد.

شایان ذکر است در نشست تخصصی مدیریت دانش شرکت‌های پالایشی وزارت نفت بر حمایت مدیران ارشد شرکت‌ها به‌عنوان رکن اصلی در موفقیت یا شکست فرآیندهای پیاده‌سازی مدیریت دانش تأکید شد.

در این نشست تخصصی رؤسای مدیریت دانش پالایشگاه‌های آبادان، تهران، اصفهان، بندرعباس، ستاره خلیج فارس، تبریز، کرمانشاه و نمایندگان اداره کل امور پژوهش وزارت نفت حضور داشتند.

کد خبر 636587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =