فرآیند کدینگ کارت سوخت در منطقه زاهدان تسهیل می‌شود

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با راه‌اندازی سامانه‌های نرم‌افزاری جدید و استفاده از هوش مصنوعی، فرآیند کدینگ کارت سوخت در منطقه زاهدان تسهیل می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، علی‌اکبر عرب‌عامری با بررسی فرآیند عملکرد سامانه دوربین پلاک‌خوان کدینگ مستقر در ناحیه مرکزی زاهدان بیان کرد: با اجرای این طرح که برای بازدید و ثبت مشخصات خودروهای پلاک غیربومی استان درحال بهره‌برداری و اجراست، فرآیند کدینگ کارت سوخت تسهیل خواهد شد و زمان انتظار کدینگ کاهشی قابل‌توجه خواهد یافت.

وی همچنین در بازدید از سامانه نرم‌افزاری مدیریت کارت‌های سوخت اضطراری جایگاه‌ها که در منطقه زاهدان تولید شده و هم‌اکنون به‌صورت آزمایشی در جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه مرکزی و ناحیه زابل در حال استفاده است، افزود: سامانه مدیریت کارت‌های سوخت اضطراری جایگاه‌ها به‌منظور برنامه‌ریزی توزیع سوخت، جلوگیری از سوء‌استفاده و دریافت گزارش‌های موردنیاز از سوی منطقه زاهدان تولید و به‌صورت آزمایشی در حال استفاده است.

مدیرعملیات شرکت ملی پخش در خصوص واگذاری جایگاه‌های جدید سوخت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مجوز احداث ۳۰ جایگاه سوخت مایع و ۵۰ جایگاه سی‌ان‌جی از مصوبات سفر معاون اول رئیس‌جمهور است که در استان اجرا خواهد شد و افزون بر این جایگاه‌ها، حدود ۲۵ جایگاه سوخت در حال احداث در استان وجود دارد که با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، سرانه تعداد جایگاه در این استان بیشتر از سایر نقاط کشور خواهد بود.

قربانعلی مردانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز در این بازدید، به کارگیری سامانه‌های جدید کنترلی و مدیریتی کارت‌های سوخت اضطراری و دوربین پلاک‌خوان طرح کدینگ را از جمله موفقیت‌های بزرگ منطقه در زمینه مدیریت توزیع سوخت برشمرد.

وی بیان کرد: سامانه مدیریت کارت‌های سوخت اضطراری که به همت مهندسان بومی تولیدشده، قابلیت‌ها و کارکردهای مختلفی در زمینه تسهیل سوخت‌رسانی به مسافران و ساکنان منطقه دارد.

بر پایه این گزارش، علی‌اکبر عرب‌عامری روز پنج‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه از سامانه دوربین پلاک‌خوان ثبت‌نام کدینگ، مستقر در ناحیه مرکزی و سامانه نرم‌افزاری مدیریت عرضه سوخت با کارت اضطراری جایگاه‌ها، همچنین کنترل باک خودروها در پایانه مرزی میلک زابل دیدن کرد.

کد خبر 636802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =