شرکت گاز قم و نیروی انتظامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری شرکت گاز استان قم با نیروی انتظامی در حوزه فرهنگ‌سازی، رسانه و اطلاع‌رسانی امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم در نشست امضای این تفاهم‌نامه گفت: اطلاع‌رسانی از جمله راهکارهای ارتباط با مردم و نقش مهمی در آگاهی‌بخشی آنان دارد.

 وی با اشاره به نقش شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی در جذب مخاطب، تصریح کرد: امروز هر سازمان برای تحقق اهداف خود باید با استفاده از شیوه‌ها و ابزارهای جدید اطلاع‌رسانی، جامعه را ترغیب به مشارکت کند.

سرهنگ حسن عبدالرضایی، جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم، فعالیت‌های فرهنگی را نقطه اشتراک شرکت گاز و نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مجموعه فراجا به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، چندین سال است که در حوزه خانواده سرمایه‌گذاری کرده و بازخوردهای مناسبی را دریافت کرده است.

 وی اظهار کرد: ما معتقدیم درصورتی‌که خانواده‌ها آگاه شوند، جامعه اصلاح می‌شود و به‌تناسب تلاش‌ها در این زمینه، جرم و جرایم نیز کاهش می‌یابد.

جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم با اشاره به ورود جدی شرکت گاز استان قم به حوزه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، گفت: اقدام‌هایی که در حوزه نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه توسط شرکت گاز استان قم انجام شده، قابل‌ تقدیر است و به همین خاطر نیز در بحث ایجابی و فرهنگ‌سازی، دو مجموعه فراجا و شرکت گاز می‌توانند همکاری‌های خوبی با یکدیگر داشته باشند.

کد خبر 636936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =