آغاز نخستین عملیات اجرایی کیفی‌سازی و گوگردزدایی از نفت کوره به شیوه دانش‌بنیان‌

عملیات اجرایی واحد گوگردزدایی از نفت کوره برای نخستین‌ بار در کشور به شیوه دانش‌بنیان با حضور وزیر کشور در شرکت پالایش نفت لاوان آغاز شد.

به گزارش شانا، عملیات اجرایی واحد گوگردزدایی از نفت کوره نخستین بار در کشور به شیوه دانش‌بنیان و روش EPC و عملیات اجرایی واحد تقطیر در خلأ جدید و واحد تولید قیر به همراه سرویس‌های جانبی آن، روز پنجشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور آغاز شد.

وزیر کشور در این آیین، بومی‌سازی قطعات ازسوی شرکت پالایش نفت لاوان را بسیار ارزشمند دانست و تأکید کرد: ایجاد این مجموعه از قطعات سبب کیفیت بهتر محصولات خواهد شد.

وی اظهار کرد: ارزیابی از اقدام‌ها نشان از مجموعه‌ای قوی و توانمند در شرکت پالایش نفت لاوان دارد.

محمدعلی اخباری، مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان نیز درباره این طرح گفت: این طرح مزایای زیادی برای شرکت به‌دنبال دارد که با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیون یورو احداث خواهد شد که برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

شایان یادآوری است که آغاز عملیات اجرایی طرح فوق هم‌زمان با اولین روز از دهه مبارک فجر با ارزش سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۰ میلیون یورو احداث شد که برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

در ادامه این آیین وزیر کشور از نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل شرکت پالایش نفت لاوان بازدید کرد.

کد خبر 637044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =