افزایش فروش نفت و آزادسازی دارایی‌ها وضع درآمدی کشور را سامان داد

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: با تلاش‌های دولت سیزدهم توانستیم به‌واسطه افزایش فروش نفت و آزادسازی دارایی‌های مسدودشده وضع درآمدی کشور را سامان دهیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمدمخبر روز دوشنبه (۱۶ بهمن‌ماه) در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سراسر کشور، با تأکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دولت این موضوع حل خواهد شد، اظهار کرد: حداقل کف حقوق ماهانه ۶ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مسئله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هرچه سریع‌تر حل شود.

وی افزود: با تلاش‌های دولت سیزدهم توانستیم با افزایش فروش نفت و آزادسازی دارایی‌های مسدودشده کشور وضع درآمدی را سامان دهیم.

معاون اول رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه باید راهبرد انتقال اقتصاد از بخش دولتی به بخش خصوصی در دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی با کمک جوانان باانگیزه در کنار نسل مجرب و باتجربه بازنشسته پیگیری شود، تصریح کرد: باید عرصه اقتصادی نیز همانند سیاست و امنیت در دست مردم باشد تا مسائل حل شود.

کد خبر 637298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =