عملیات تعویض شیرآلات و احیای چاه شماره ۱۴۶ آغاجاری با موفقیت انجام شد

عملیات تعویض شیرآلات و احیای چاه شماره ۱۴۶ آغاجاری در کمترین زمان ممکن بدون استقرار دکل و در شرایطی ایمن با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، حیدر الیاسی‌نیا، مدیرفنی شرکت نفت و گاز آغاجاری با اعلام این خبر گفت: همسو با نگهداشت تولید و استفاده از دانش بومی کارشناسان شرکت آغاجاری، شیرآلات معیوب سرچاهی چاه شماره ۱۴۶ بدون حضور دکل حفاری و با رعایت عوامل ایمنی، تحت نظارت مستقیم کارشناسان مهندسی بهره‌برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با موفقیت تعویض شد.

الیاسی‌نیا با اشاره به توان تولید روزانه هزار و ۵۰۰ بشکه‌ای این چاه بیان کرد: این عملیات با همکاری گروه‌های عملیاتی و پشتیبانی شرکت آغاجاری و گروه‌های خدمات فنی سرچاهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با استقرار دستگاه‌ها و ادوات مورد نیاز در محل چاه، ایمن کردن چاه، تعویض شیر معیوب و نصب شیر ایمنی جدید در محل مورد نظر با موفقیت آزمایش و دوباره عملیاتی شد.

 وی گفت: جلوگیری از توقف تولید، نگهداشت چاه در طول یک سال زمان برنامه‌ریزی، محوطه‌سازی، عدم تعمیر با دکل و راه‌اندازی چاه که منجر به صرفه‌جویی ارزی ۲۴۰ میلیارد ریالی از نتایج موفقیت‌آمیز این عملیات است.

کد خبر 637461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =