نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت در مشهد آغاز به‌کار کرد

دومین رویداد ملی «روایت پیشرفت» در قالب نمایشگاهی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در جوار بارگاه منور امام رضا (ع) با حضور وزیر کشور گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار شانا از مشهد، احمد وحیدی، وزیر کشور عصر چهارشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) پس از آیین گشایش رسمی نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت از غرفه شرکت ملی نفت ایران در این نمایشگاه بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای نفت در دولت سیزدهم قرار گرفت.

ابوالقاسم دولابی، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت درباره این رویداد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته چه دستاوردها و پیشرفت‌هایی داشته است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر این رویداد تلاش می‌کند زمینه همکاری و گفت‌وگو مسان نخبگان را فراهم کند و مخاطبان اصلی آن حوزویان و دانشگاهیان است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۰ وزارتخانه از جمله وزارت نفت و اندیشکده‌های مختلف حضور دارند و دستاوردهای دولت را در قالب‌های مختلف روایت می‌کنند.

در این رویداد، وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت نفت و زیرمجموعه آن همچون شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تازه‌ترین دستاوردهای وزارت نفت دولت سیزدهم را به معرض نمایش می‌گذارند.

نخستین رویداد ملی روایت پیشرفت در قم برگزار شد و دومین دوره آن در مشهد از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه دایر خواهد بود.

کد خبر 637469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =